2014. augusztus 16., szombat

Lehet-e vége


Miért kell a nyárnak ilyen gyorsan véget érnie? Nem lehetne csak egy hónappal több (XD)... Lehet-e vége egy nyári szünidőnek olyan gyorsan vége, mint amilyen gyorsan megírom ezt? Most komolyan... Nem hiszem el.. Ti csináltatok valamit a nyáron, vagy csak az én alsóm ragadt a székhez..? Nem csináltam jóformán semmit.. Hát igen.. Csak nyomom itt a sok szöveget, de a történet még alig halad valahogy.. De a nyáron sok ihletet szereztem, ami remélem segíteni fog nekem ^^ szóval srácok!!! Don't worry!! Írni fogok egy olyan történetet amit soha nem fogtok elfelejteni (kivéve ha agyrázkódást szenvedtek XD )!!!! Szóval, ne adjátok fel a reményt addig, ameddig én nem teszem.. Hát ja.. Ennyi lenne.. Helyzetjelentésnek mondható bejegyzés... Pá~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése